tag:blogger.com,1999:blog-8363903828670405713.post1002785927970543385..comments2023-08-29T17:54:13.009+02:00Comments on Tanker. : Fortid, nåtid og fremtidens utdanning.Junehttp://www.blogger.com/profile/00167514371228498826noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8363903828670405713.post-5241563849320371452013-02-28T14:53:36.974+01:002013-02-28T14:53:36.974+01:00Det mangler ikke på kritiske røster når det gjelde...Det mangler ikke på kritiske røster når det gjelder MOOCs. Jeg vil si at fenomenet er alt for ungt til å dømmes. En kan beskylde MOOCs for å være en hybrid, og representere for mye av det eksisterende. Til forskjelle fra korrespondansekurs er MOOCs i større grad en sosial opplevelse, du er en del av et interaktivt læringsfellesskap. Teknologien og fortroligheten med den måten å jobbe på er en helt annen i befolkningen. Junehttps://www.blogger.com/profile/00167514371228498826noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8363903828670405713.post-33199180034521536262013-02-28T10:34:14.884+01:002013-02-28T10:34:14.884+01:00Denne hopper over korrespondansekurs. En del av kr...Denne hopper over korrespondansekurs. En del av kritikken mot MOOC-fenomenet er jo at det ikke er så radikalt forskjellig fra korrespondansekurs, og slike kurs har også hatt sine bobler.<br /><br />Harald Korneliussenhttps://www.blogger.com/profile/02909854185625282505noreply@blogger.com